Coworking
Coworking (też co-working, z ang. pracować razem) to możliwość indywidualnej lub wspólnej pracy w wynajętym pomieszczeniu, wykorzystywana głównie przez tak zwanych freelancerów. Możliwość coworkingu pozwala im na większy komfort pracy niż w domu. Można pracować spokojnie, ale nie samotnie1.
Centra coworkingowe znajdują się już prawie we wszystkich większych miastach. Z powodu rosnącej popularności coworkingu w Polsce2, także mniejsze obszary miejskie oraz miasta uniwersyteckie coraz częściej oferują przestrzenie dla coworkingu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Coworking
O zarządzaniu czasem
Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.
Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:
Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem
Płaca - za Wikipedią
Płaca (z łac. pensio, inne nazwy pensja, wynagrodzenie, zapłata, gratyfikacja) ? ogół wydatków pieniężnych i innych świadczeń wypłacanych pracownikom z tytułu zatrudnienia w podmiocie gospodarczym. Obejmuje wypłaty pieniężne, inne świadczenia oraz wartość tzw. świadczeń w naturze (towary, materiały, usługi itp.) lub ekwiwalenty wypłacane pracownikom lub innym osobom fizycznym przez pracodawcę za wykonaną na jego rzecz pracę.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82aca