D;a tych, co mają swoje firmy - o wirtualnym biurze

ania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacy

D;a tych, co mają swoje firmy - o wirtualnym biurze

Obowiązek stosowania instrukcji kancelaryjnych

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna


Konkurencja w przypadku wirtualnych biur

Jak w przypadku każdej działalności prowadzonej w wirtualnej sieci, również w przypadku wirtualnych biur konkurencja jest olbrzymia. Jak rozróżnić konkurencyjne oferty? Przede wszystkim, doskonałą dla klienta wskazówką mogą być opinie obecnych klientów. W związku z tym przeszukanie sieci właśnie pod tym kątem może być dobrym kierunkiem poszukiwań najlepszej oferty dotyczącej wirtualnych biur. Konkurencyjne oferty odnośnie wirtualnych biur na pewno różnią się także ceną, jednak jest ona zazwyczaj uzależniona od ilości usług. Dlatego też nie da się często bezpośrednio porównać poszczególnych ofert i nieraz jesteśmy zdani na własny wybór w tym zakresie. Można również skorzystać ze specjalnego doradztwa, jeśli chcemy dokonać naprawdę najlepszego wyboru.


Co sprawia, że wirtualne biura są chętnie wybierane przez klientów?

Wirtualne biura są coraz częściej wybierane przez klientów biznesowych. Dzięki nim możemy pozbyć się uporczywych problemów związanych z obsługą rachunkową czy administracyjną naszej firmy. To z kolei sprawia, że nie trzeba zatrudniać kolejnych specjalistów w naszej wyspecjalizowanej firmie. Pozbywszy się kosztów związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, możemy skoncentrować się na własnym rozwoju. Dlatego też wirtualne biura są nieraz o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż wynajem powierzchni biurowej i prowadzenie tradycyjnych usług biurowych w firmie. Nic więc dziwnego, że są one chętnie wybierane zwłaszcza przez osoby dopiero zakładające działalność gospodarczą, które nie dysponują zbyt dużymi nakładami finansowymi.



© 2019 http://stomia.pomorskie.pl/