Poradnik dot. pozycjonowanie Gdańsk

każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca. Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób ? niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za w

Poradnik dot. pozycjonowanie Gdańsk pozycjonowanie gdańsk

Autopromocja na Facebooku


W 2017 roku liczba użytkowników Facebooka sięgnęła 2 miliardów. Oznacza to prawdziwy raj dla działań e-marketingowych, dlatego, że liczba logujących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca. Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób ? niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za wyświetlanie reklam. Ponadto często reklamy, które widujemy na Facebooku są specjalnie dobrane dla odbiorcy na podstawie jego historii wyszukiwania. Przykładowo jeśli szukaliśmy jakiś stoków narciarskich, jest to wielce prawdopodobne, że wyświetlane reklamy będą zahaczały o tematykę narciarstwa właśnie.


Autoprezentacja na social mediach


Social media, które reprezentują między innymi strony takie, jak Facebook czy Instagram, są bardzo dobrym sposobem autopromocji. E-marketing na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencjalnych klientów. Często zdarza się, że zamiast posiadania strony internetowej przedsiębiorcy używają właśnie social mediów do poinformowania innych o swoim produkcie lub działalności. Jest to na tyle dobre rozwiązanie dla osób początkujących promowanie swojej działalności, że wiele osób się na to decyduje. Największą zaletą autopromocji na social mediach jest jej ogólna dostępność.


Strategia inbound marketingu powstała w opozycji

Inbound Marketing czyli tzw. ?marketing przychodzący?, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.


Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang. (outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing



© 2019 http://stomia.pomorskie.pl/